RE: bind 9

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Aug 2001 - 10:43:10 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: bind 9
Date: Thu, 30 Aug 2001 10:43:10 +0200

> Mangler du ikke at afslutte dine klammer?

view skal (sa vidt jeg har forstaet) indbefatte de zone statements, som skal
vare synlige for "match-clients" i det pagaldende view statement... Dvs.
klammerne afsluttes efter int.mydomain.com zonerne (de ma nemlig kun vare
synlige for reguests fra mit interne netvark) hvorefter endnu et view
statement omklammer de zonestatements som hele verden ma se.

Jeg kunne tro at min named ikke understotter bind9, da det virker som om den
ikke rigtigt forstar named.conf...

Bliver named ikke automatisk opdateret nar man installerer bind?