Re: NTP

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Aug 2001 - 13:17:47 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: NTP
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 24 Aug 2001 13:17:47 +0200 (CEST)

Sven Esbjerg wrote:

> Alteon... jeg ved ikke hvad det er de bruger. States virker ikke godt sammen
> med de andre filterregler og er derfor udelukket indtil Alteon har fixet
> problemet.

OK, så er det sikkert den der laver noget "NAT lignende" og
ændrer source porten.

Jeg vil så foreslå at du sætter en ntpd op på din FW, og tillader
ntp trafik indadtil, samt til dine yderside servere.
Så er du også sikker på at alle bruger samme ur når de har samme
server (din FW).

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---