Re: Perl

From: Lasse Hillerøe Petersen (none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Aug 2001 - 12:49:48 CEST

Date: Sun, 19 Aug 2001 12:49:48 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Lasse Hillerøe Petersen <none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Perl

>Kun ports og package-indhold ryger i /usr/local. FreeBSD base har ingen
>filer liggende under /usr/local.

Det er jo en løsning der kan forsvares, selv om jeg foretrækker NetBSD's,
naturligvis fordi jeg er vant til den.

>Jeg tror det har mere at gøre med din version af FreeBSD.

OK, jeg er ikke så eventyrlysten, så det var 4.3 jeg installerede. Jeg kan
se at 4.4 er "imminent". Jeg erindrer ikke at have installeret nogen
bestemte ports, men jeg svarede ja til at få selve ports systemet
installeret. (Og måtte efterfølgende alligevel opdatere det med cvsup.)
Hvordan Perl kom med forstår jeg stadig ikke helt.

-Lasse