Re: OpenBSD stripping

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Aug 2001 - 18:01:56 CEST

Date: Sat, 18 Aug 2001 18:01:56 +0200
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD stripping

Quoting Martin R. Sørensen (mrs@javilan.dk):
> Hi Alex, jeg har set på CFengien, og jeg tror jeg vælger den
> løsning..... men ville jeg kunne fjerne de ting jeg ikke vil havde med i
> base comp o.s.v. ved at pakke dem ud og derefter strippe dem og pakke
> dem igen... eventuelt rette i nogle make filer... der er ikke plads på
> min flashdisk til af lave en installation af OpenBSD og køre CFengien
> bagefter ???

Ja, du kan sagtens lave et arkiv der indeholder de filer du nu har brug for.
Det er en let maade at smide OpenBSD ind paa mange maskiner. Maaske du kan
finde inspiration i foelgende:

        http://www.deadly.org/article.php3?sid=20000621021736

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/