Re: OpenBSD stripping

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Aug 2001 - 00:49:35 CEST

Date: Sat, 18 Aug 2001 00:49:35 +0200
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD stripping

Quoting Martin R. Sørensen (mrs@javilan.dk):
> Ved du om der er nogle config filer som fortæller hvad der skal
> installeres når man vælger f.eks. base29 / comp29 og er det muligt at
> ændre på disse...

OpenBSD installeres fra almindelige .tar.gz arkiver der pakkes ud i roden af
din disk. Installer saa faa af arkiverne som muligt, og gaa disken igennem
bagefter og fjern hvad du ikke har brug for.

Hvis det er noget du skal goere ofte kan jeg staerkt anbefale at bruge en
policy engine, f.eks. cf-engine, til at automatisere din policy.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/