Re: OpenBSD stripping

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 22:44:47 CEST

Date: Fri, 17 Aug 2001 22:44:47 +0200
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD stripping

Hmm, jeg ville (udover triel & error) starte med at undersøge hvilke
progcesser der kører på et alm. Obsd system.
Så ville jeg tage et kig på boot processen og loaderen til shared lib's.
Du skal sikker også bruge det mange dele fra /etc /bin /lib.

Prøv at kigge på emBSD som jeg nævnte, kig på hvad de har med.

Prøv at bygge en katalog struktur op som et "mimic" af hvordan du kunne
forestille dig at det færdige resultat skulle se ud. Lav dig så en boot
floppy, som mounter din mimic som root via nfs og se om det virker efter
hensigten.

Da din mimic root ligger på et kørende system kan du jo let ændre på den.

/Tim