Re[3]: Hvad må man sprøge om på bsd-d

From: Søren Klintru (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Aug 2001 - 10:14:02 CEST

Date: Thu, 16 Aug 2001 10:14:02 +0200
From: Søren Klintru <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Claus Rasmussen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re[3]: Hvad må man sprøge om på bsd-d

Hej Claus,

Thursday, August 16, 2001, 10:09:18 AM, skrev du:

CR> Jeg er så ganske enig. Min pointe var såmænd bare, at når de tidspunkter
CR> indtræffer, hvor man har lyst til at skrige op, og svine uskyldige
CR> nytilkomne til, da har delete-knappen sin berettigelse - den dag skal du
CR> hellere bare slette mails, end skrive mavesure samme.

Det er jeg også enig i, der er aldrig nogen grund til at blive
uforskammet over for folk.

Det er jo sådan set ligemeget om det er en newbie på listen, Søde
Trine fra Superbrugsen eller Phil - generelt mener jeg at man bør
holde et rimeligt sprog - og personligt har jeg den mening at det er
MEGET mere effektivt at svine folk til uden at bruge 'idiot, spasser
eller lignende ord'.

--
Med Venlig Hilsen,
 Søren Klintrup                          mailto:soren@klintrup.dk