RE: Floppy distribution?

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Aug 2001 - 18:52:51 CEST

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Floppy distribution?
Date: Tue, 14 Aug 2001 18:52:51 +0200

Prøv pico bsd eller freesco.

http://www.freesco.org
http://people.freebsd.org/~picobsd/

--
med venlig hilsen / Best Regards
Bernino Lind - adm. dir. (CEO) - +45 7021 0050
catpipe Systems ApS - www.catpipe.net
Best done FreeBSD solutions

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Jeppe Liisberg Sent: 6. august 2001 17:21 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Floppy distribution?

Hej bsd'ere

Kan man få en floppy-version af free-bsd?

Jeg vil gerne køre min firewall seperat og lade den natte til min webserver m.m. Jeg har en box til det, men ingen HD, så jeg tænkte at man måske kan nøjes med en boot disk, som booter en kerne og starter et sæt firewall regler.

Nogen der har nogle erfaringer, gode råd, eller ved hvor jeg kan læse om det?

(Det behøver ikke være freebsd, men det ville være rart hvis det var!! ;-)

Mange hilsener til det glade bsd folk, - Jeppe