CW invitation

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Aug 2001 - 14:53:56 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: CW invitation
Date: Fri, 10 Aug 2001 14:53:56 +0200

"Vi" har fået en invitation til CW's 20 års jubilæum, jeg står
tilsyneladende stadig som kontaktperson til BSD-Dk på deres websider.

Det er fredag d. 31. august kl. 1300 til 1600 på Carl Jacobsensvej 25 i
valby.

Min scanner duer ikke lige nu (og jeg gider ikke finde ud af hvorfor), så
jeg kan ikke scanne invitationen, men jeg sender den gerne med det royale
danske postvæsen til hvem der måtte ønske den.

Jeg går ud fra bestyrelsen finder ud af hvem der skal med. Invitationen er
udformet som en "en"-persons invitation, så jeg tror ikke det skal være en
hel gruppe der tager afsted. måske Presse-officeren ?

Mvh
Kenneth Karlsson