2 3c5x9 kort

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Aug 2001 - 14:10:16 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: 2 3c5x9 kort
Date: Fri, 10 Aug 2001 14:10:16 +0200

Hej igen

nu har jeg så 2 3c5x9 kort i min box... de bliver tilsyneladene begge to til
ep0, hvorefter jeg åbenbart kun kan konfigurere det ene. Jeg kan ikke
rigtigt finde ud af hvad der sker, men under opstarten siger den at der er
fundet to kort på ep0, på hver sin i/o port, så det funger i hvert
tilfælde... men ifconfig kan kun finde det ene, og jeg skal jo bruge begge
to, såehh... hvordan og hvorledes?

På 3coms tips og trics så jeg at nogle spurgte om hvordan man gav dem hver
sin driver... jeg tænker det kan have noget med det at gøre, men spørgsmålet
var til dos/winblows, så hvordan skal man evt. gøre det på freebsd
(picobsd)?

Mvh.
- Jeppe