Re: SV: Unprivileged user ?

From: Arild Ehrenskjöl (none@lth--solin.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 15:10:08 CEST

Date: Tue, 7 Aug 2001 15:10:08 +0200
From: Arild Ehrenskjöl <none@lth--solin.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Michael Kaaber <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SV: Unprivileged user ?

Hello Michael,

Tuesday, August 07, 2001, 2:43:32 PM, you wrote:

MK> Ok, jeg forstår at mit problem er så simpelt at i simpelthen ikke
MK> vil fortælle mig hvad jeg skal gøre - udover LÆS MAN SIDERNE -

MK> Tak fordi i ville bruge jeres tid på mig.

Giver man en sulten mand en fisk, er han sulten igen imorgen. Giver
man ham en fiskestang, kan han klare sig selv uden hjælp fra andre.

Der er ikke ret mange mennesker der gidder yde gratis support. I det
her forum, gives der sjældent andet end hjælp til selvhjælp.

--
Best regards,
 Arild Ehrenskjöld