Re: Errata ??

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Aug 2001 - 16:11:34 CEST

Date: Mon, 6 Aug 2001 16:11:34 +0200
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Errata ??

On 6, Aug, 2001 at 03:11:01PM +0200, Tomas Norre wrote:
> Når man henter en errata fx. no. 12 skal man så hente 11 også for at få de
> rettelser med eller skal man bare hente den nyeste..
>
> Hvordan gøre OpenBSD Folket det omkring pacht, skal jeg bruge alle eller
> blot nyeste ?

Der er jo en samling af alle patches på
ftp://ftp.openbsd.org/pub/OpenBSD/patches/2.9.tar.gz (85k), den er det
lige så nemt at hente.

Læs så http://www.se.openbsd.org/faq/faq10.html#10.14 og patch løs.

Egentlig behøver du kun de patches der er rettet mod de programmer du
bruger, så du kan spare noget arbejde ved at overveje det lidt først.

Men der er intet galt i at bruge dem allesamen.

Mvh.
                Morten

--
×·.¸¸.·´¨)    ¸.·´  ¸.·´¨)     O    Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>