Re: CardBus patch til -stable?

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 17:48:40 CEST

From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 01 Aug 2001 16:48:40 +0100
Subject: Re: CardBus patch til -stable?

On 01-Aug-01, Michael L . Hostbaek wrote:

> Hmm, så vidt jeg er orienteret, så skulle der *kun* være CardBus
> support i 5.0-branchen (CURRENT). Og det vil ikke blive backportet til
> 4.X

Der er ganske lidt her:

http://www.geocrawler.com/lists/3/FreeBSD/163/25/6034403/

Og der er nogen folk på #bsd-dk der har omtalt det..

<mvn> Macfat, mu: Cardbus patch er faktisk lige frigivet til -stable, men kun som en test.
<mvn> Er der nogen der har prøvet den nye patch til cardbus mod -stable?
* mvn er nysgerig for at høre om cardbus virker under stable nu..

.. Og jeg må indrømme at jeg også er ret nysgerrig..

Regards

--
Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>. Member of Team *AMIGA*