xine/decss

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Apr 2001 - 08:43:46 CEST

Date: Fri, 27 Apr 2001 08:43:46 +0200
From: Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: xine/decss

CaptainCSS virker åbenbart ikke med xine alligevel. I hvert fald er den
skyld nogen segfaults og så fryser den når den falder over en css-film, og
så er den jo ikke meget værd! ;)

Ifølge xine-howto (
http://www.srcf.ucam.org/~rjw57/xine/howto/howto-5.html ) kan jeg også
bruge libcss til at lave et plugin. Jeg kan bare ikke heeelt gennemskue
hvordan jeg skal gøre det.

Plugin'et kræver at libcss er installeret først. Jeg har hentet cvs'en til
libcss, men der medfølger ikke noget configure-script og så ved jeg ikke
hvad jeg skal gøre for at få det compilet og installeret... :-/

Nogen der kan hjælpe mig med denne banale opgave? Der ligger en
configure.in i træet, og på linux plejer man at skulle køre autogen.sh for
at få et configure-script ud af det. Men der er ikke noget autogen.sh i

Bjarne