Re: opgraderet til 4.3 - hvad nu med ports?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 25 Apr 2001 - 17:06:55 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: opgraderet til 4.3 - hvad nu med ports?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 25 Apr 2001 17:06:55 +0200 (CEST)

Kristian Vilmann wrote:
> Men hvad nu med ports?
>
> root@iris:/usr/ports/editors/emacs $ make install
> Error: your port uses an old layout. Please update it to match this
> bsd.port.mk. If you have updated your ports collection via cvsup and are
> [ ... ]

rm -rf patches pkg files/md5

Problemet er at layoutet af ports er ændret, og din opdatering
har hentet de nye filer, men ikke slettet de gamle (nej, jeg kan
ikke huske hvordan man får den til at slette de gamle filer).
Pak ovenst. ind i en find og få ryttet op i dit ports katalog.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---