Re: hvad menes der ....

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Apr 2001 - 20:00:31 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hvad menes der ....
Date: Mon, 23 Apr 2001 20:00:31 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@000d01c0cc1f$62bd00a0$0a69a8c0--kkw2000.lh.bsd-dk.dk>, "Kenneth Karlsson" writes:

>hmm, jeg læste mere mellem linierne, og frygtede/frygter at FreeBSD
>ikke i fremtiden vil være Open Source, den er ihvertifald en smule
>tvetydig IMHO !

Det kan du tage det helt roligt med. Hvordan ville du lige bære
dig ad med at indrage alle de kilde tekster der er ude i verden ?
:-)

WindRivers har ikke "købt FreeBSD", de har købt "BSD/OS" som er en
noget altmodish BSD: Sidst jeg så deres kilde tekst følte jeg mig
sat 4 år tilbage.

FreeBSD er open source, og det bliver det ved med at være...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956