RE: FreeBSD sammen med andre OS'er ?

From: Morten Vinding Nielsen (none@morten.vinding.Nielsen--mobilix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Apr 2001 - 13:35:29 CEST

From: Morten Vinding Nielsen <none@morten.vinding.Nielsen--mobilix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD sammen med andre OS'er ?
Date: Mon, 23 Apr 2001 12:35:29 +0100

Det er ikke noget problem at lægge BSD på en anden disk en den du boot'er
fra, det vælger du bare i installationen, IDE diske hedder wd0 eller ad0
mens SCSI hedder da0 (nul'et bliver til et ettal for den anden disk osv.).

FreeBSD har også en ganske udenmærket boot manager du kan vælge at lægge på
din SCSI disk hvis du stadig vil have den som boot device.

Selve installationen er meget godt forklaret på www.freebsd.org under
handbook.

Du skriver ikke hvad du installere fra: CD, floppy/FTP eller bånd?

Mvh

Morten Vinding Nielsen