Re: opgradering til 4.3

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Apr 2001 - 11:08:55 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: opgradering til 4.3
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 23 Apr 2001 11:08:55 +0200 (CEST)

Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Men jeg fletter de filer sammen, hvor jeg selv har været inde og pille
> (make.conf, ppp.conf, passwd osv.). Filer jeg ikke selv har rørt ved
> installerer jeg bare som de er.

Lige præcis!

Jeg har lavet en wrapper til mergemaster, der installerer filer
jeg aldrig piller i inden mergemaster køres (så slipper jeg for
at svare 'i' til dem alle). Disse er bl.a. /etc/defaults/*,
/etc/rc*, /etc/periodic/*/* etc.

Andre foretrækker at få mergemaster til at vise ændringerne så de
ved præcis hvad der ændres. Det er et spørgsmål om hvordan man
foretrækker det.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---