Re: Stadig lidt småproblemer med tun0

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 23:37:37 CEST

Date: Sun, 22 Apr 2001 23:37:37 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Stadig lidt småproblemer med tun0

On Sun, Apr 22, 2001 at 07:26:07PM +0200, Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> Hmm... hvorfor skulle de gøre det?

Fordi det ikke betyder noget, men ...

> ... attached...

Det ser ud til at CyberCity's Nortel udstyr ikke "forhandler" deres egen
adresse, medmindre du explicit beder om det, sammenlignet med en PPP
connection til en Cisco as5300, der sender Cisco'en en confreq med sin
egen adresse uden at FreeBSD boxen har bedt om det, derfor kender
FreeBSD boxen den korrekte adresse.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.