Re: opgradering til 4.3

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 18:04:29 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: opgradering til 4.3
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 22 Apr 2001 18:04:29 +0200 (CEST)

Piet Seiden wrote:

> Hvis man nu har sat
>
> kern_securelevel="1"
> kern_securelevel_enable="YES"
>
> er det vel nødvendigt under alle omstændigheder at skifte til singleuser
> mode for at få lov til at udskifte kernen?

Så er det (vistnok) nødvendigt at køre både installkernel og
installworld i singleuser mode (eller mere præcist med
securelevel <=0).

> Jeg melder mig iøvrigt gerne som forsøgsperson til at afprøve en evt.
> kogebogsopskrift.

Prøv at bruge den jeg postede, og så noter de ting du synes var
uklare, herfra er det noget nemmere at uddybe.
Mergemaster er ikke kritisk, så hvis du bliver nødt til at
afbryde den undervejs burde det ikke give nedetid.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---