Re: Problemer med make af apache

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Apr 2001 - 13:33:10 CEST

From: "Dan Larsen" <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Problemer med make af apache
Date: Wed, 18 Apr 2001 13:33:10 +0200

Well allright... Da ingen svarede, var jeg nød til at tage drastiske metoder
i brug. Jeg tog min harddisk fra serveren, og smed den over i min
arbejdsstation, og vupti kunne jeg både konfigurere, køre make og køre make
install... Løsningen på problemet, var såmænd bare at der ikke var ram nok
til at køre make, tror jeg... Jeg ved ikke om der er nogen der har erfaring
med hvad der sker, når man installere en 3GB harddisk på en computer der kun
kan find 1GB, og alligevel bruger all 3? Den kunne i hvert tilfælde både
installere FreeBSD 4.2 og kører nu som webserve... jeg tror bare jeg skal
have sat lidt mere end 24 MB RAM i den ;o)

What a happy end ;o)

/Dan

P.S. Sidsel > Jeg har ikke kigget på din HOWTO, da jeg bare skulle have
møget op og køre, og ikke gide at update hele ports træet, da jeg regner med
det fylder de samme 70MB, som under installation... Det er min linie ikke så
vild med, og desuden har jeg det meget godt med at styre sådanne ting "by
hand" :o)
Men tak for al hjælpen :o)