Re: Århus

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 15:52:07 CEST

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Århus
Date: Tue, 17 Apr 2001 15:52:07 +0200

Jeg sidder i Esbjerg og kunne godt tænke mig at mødes med nogen...men det kan godt være jeg er den eneste blandt bonderøvene her der bruger FreeBSD...  ;-)

København er for langt væk, og selv med Århus kniber det (dyrt for en studerende), hvis det kun drejer sig om et par timer...

Mvh.

--Munish Chopra