Re: Problemer med make af apache

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 13:11:36 CEST

From: "Dan Larsen" <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Problemer med make af apache
Date: Tue, 17 Apr 2001 13:11:36 +0200

[snip]
> Jeg fik i sin tid skruet en lille cvsup/cvsupd howto sammen, ligger på
> http://tigger.t-rex.dk/bsd-dk/cvsup.php
> http://tigger.t-rex.dk/bsd-dk/cvsupd.php
Tak den vil jeg lige tage et kig på :o)

> Forklarer både hvordan man laver sin egen "cvsupd" mirror af ports/src og
> hvordan man får cvsup til at køre så man har den nyeste udgave af ports
> og src når man står op :) (Altid rart :)
Nej det er en skøn ide :o)

> Offtopic ranting:
> Kunne folk ikke lære at quote en lille bitte smule? :) Der er imo ikke
> nogen grund til at gentage hele brevet med mindre det er
> meningsforstyrrende at fjerne noget af brevet. Purrhaps en Netiquette for
> postings?
Du har helt ret, den eneste grund til at jeg undlod dette, er at vi havde
godt gang i at skrive ovenover alt hvad der var skrevet i forvejen, og imho
er det hammerlækkert, når man kun behøver læse et post, nemlig det sidste,
hvis man f.eks. sidder med en langsom forbindelse, og lynx som eneste
browser... ;o)
Men ellers vil jeg give dig fuldstændigt ret. Hvad angår netiquette, kan du
bare lave en søgning på google.com... der er lavet en milliard netiquetter
for postings.
Men jeg tror det vi mangler, er et system hvor man kun laver svaret, og når
man så vælger en posting, får man den absolutte samtale, og ikke kun en
enkelt underposting :o)

[snip]
> Give a man a fish and you feed him for a day;
> teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.
[snip]
Hmmm... does that work for women too? ;o)

/Dan