Re: Problemer med make af apache

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 11:38:15 CEST

From: "Dan Larsen" <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Problemer med make af apache
Date: Tue, 17 Apr 2001 11:38:15 +0200

> Hej alle... så er jeg stødt på et nyt problem...
> Når jeg downloader porten af apache og laver make, fetcher den først
tar.gz
> filen, og så begynder den på make, når den når til at make DSO stopper den
> og siger "could not find out to make all" eller noget i den retning, det
> samme gør den, hvis jeg downloader tar-ballen og prøver på god gammeldaws
> facon... configure, make, make all... nogen der aner hvorfor?
>
> på forhånd tak :o)

P.S. Det er ikke kun med apache... jeg havde også en anden pakke der
gjorde... ;o)
Jeg håber det er et problem, der er opstået i denne specifikke installation,
da jeg har sat maskinen i gang med at geninstallere derhjemme. Jeg har
nemlig desperat brug for min webserver... Og alternativet er jo, at jeg må
installere Red Hat Linux igen... Yaikz!... ;o)

 /Dan