Promise Ultra 66 Controller

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Apr 2001 - 22:59:35 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Promise Ultra 66 Controller
Date: Mon, 9 Apr 2001 22:59:35 +0200

Hejsa,

Da min elskede p1'er gulvede meget i sidste uge måtte der jo en lille ny ind
i familien, og de første "spæde skridt" er taget med et ældre asus p2b
bundkort, med en Intel p2-300mhz celeron cpu
Men da jeg havde tænkt på at smide 2 stk IBM 75 GXP 45 gb diske i (til
samba), kunne jeg godt tænke mig at bruge min ata-ultra66 controller., for
at få lidt mere hastighed på diskene.
Det skal hertil siges at boxen ikke er samlet endnu.

Så jeg gik jo ud og søgte lidt rundt for at finde lidt info, eller måske en
løsning til hvordan det kom op at køre under Freebsd 4.2. Men ak. Jeg fandt
ikke andet end posts i newsgroups, i web forum osv osv med folk der søgte
hjælp (lig'som mig :) hvor det ikke kørte.

Jeg ville så bare høre om, der var nogle der havde en succeshistorie med
sådan en controller under bsd.
Jeg søger ikke en komplet source til kernel, men bare om nogle har set det
virke, eller jeg bare skal droppe ideen igen

Med Venlig Hilsen
Søren