Re: langsom web

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 21:38:24 CEST

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: langsom web
Date: Fri, 06 Apr 2001 21:38:24 +0200

Jeg havde en box der opførte sig lignende for nogle uger siden. Den kørte
4.2-RELEASE, og åbenbart fik den lyst til at droppe packets hele tiden - kun
en meget lille procent blev faktisk kørt igennem.

Mailing listerne sagde det var noget i RELEASE kernen...men jeg ved det
ikke. En reboot senere kørte den igen.

-Munish