Re: ?? hvad nu ?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 26 Sep 2000 - 08:42:20 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: ?? hvad nu ?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 26 Sep 2000 08:42:20 +0200 (CEST)

Kenneth Karlsson wrote:
> Gad vide hvad dette vil betyde for bl.a. vores tilknytning til DKUUG
> http://www.ing.dk/arkiv/000925/dkuug.html

Formentlig ikke det store.
Philippe og jeg har et møde med DKUUG iaften. Det var egentlig med
Bo og My (DKUUGs formand), men nu bliver det med hende alene.
Jeg tror at mødet (hvor de andre "undergrupper" også deltager) vil
bekræfte at der ikke sker nogen ændringer på det punkt.

Forhåbentlig vil vi endda have lidt mere formelle rammer for vores
tilknytning efter mødet.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen       Email: fj@batmule.dk       Phone: +45 3916 1833
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---