Re: Anbefaling af bundkort

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Sep 2000 - 17:29:48 CEST

Date: Mon, 18 Sep 2000 17:29:48 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Anbefaling af bundkort

On Thu, Sep 14, 2000 at 02:20:22PM -0700, Flemming Frøkjær wrote:
> Asus går man aldrig fejl af.
> Jeg har og har haft mange asus MB's, og aldirg haft problemer, bortset fra
> en enkelt jeg har brændt af.
> I øjeblikket køre jeg FreeBSD på en P2L97-DS (LX chip sæt)
> Ellers har jeg med stor succes brugt P2B-DS til en stak web servere. (BX
> chip sæt)

Hmmm... nu tager jeg chancen efter at jeg ikke har kunnet få nogen til at sige
noget dårligt om P2B-D serien og køber et.

Hvis der er nogen der interesserede kan jeg vende tilbage med en stabilitets
vurdering efter en måneds tid.

Btw. Der er vel ikke en OpenBSD gut der ligger inde med et ordentligt keymap
til vt220. Jeg kan bl.a. ikke lave en stjerne hvilket er temmelig irriterende.
Jeg bruger et 105 tasters dansk tastatur (ja det er et windows tastatur).

/Sven