Re: Anbefaling af bundkort

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 23:33:24 CEST

Date: Thu, 14 Sep 2000 23:33:24 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Anbefaling af bundkort

On Thu, Sep 14, 2000 at 02:20:22PM -0700, Flemming Frøkjær wrote:
> Asus går man aldrig fejl af.
> Jeg har og har haft mange asus MB's, og aldirg haft problemer, bortset fra
> en enkelt jeg har brændt af.
> I øjeblikket køre jeg FreeBSD på en P2L97-DS (LX chip sæt)
> Ellers har jeg med stor succes brugt P2B-DS til en stak web servere. (BX
> chip sæt)

Der var en gang hvor Asus stod for ren kvalitet, men jeg har haft problemer
med flere af deres P2 bundkort. Derfor er jeg ikke vild for at købe et sådant
medmindre jeg har fået flere anbefalinger af det samme.
Det bundkort jeg skal have skal virkelig kunne holde til at få nogen tæsk. Det
meste af dagen står min maskine og 'sover', mens jeg er på UNI (kun 2 andre
har adgang til den pt.), men den får tilgengæld lov at bestille noget når jeg
bruger den - her tænker jeg mest på IO og lyd/grafik. Derfor er interrupt
problemer noget jeg frygter.

/Sven