Re: Hvor kan man finde et .iso image af OpenBSD 2.7.?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 12:30:00 CEST

Date: Thu, 26 Oct 2000 12:30:00 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvor kan man finde et .iso image af OpenBSD 2.7.?

On Thu, Oct 26, 2000 at 12:01:10PM +0200, Lars Eckberg wrote:
> Jeg synes ikke at kunne finde noget via OpenBSD's site...?

Det kan du _ikke_! Hvis du laeser lidt paa OpenBSD's hjemmeside vil du se at
Theo De Raadt har Copyright paa layoutet af den officielle CD. Det betyder at
du er velkommen til at installere via ftp eller hvad du nu kan finde paa. Du
er velkommen til at lave din egen CD. Du maa ikke lave kopier af den officielle
OpenBSD CD medmindre du har en aftale med Theo.

Du boer efter min mening koebe en CD fra OpenBSD for at stoette udviklingen.
Theo er faktisk rigtig god til ikke at binde sig til store kommercielle
firmaer som ogsaa saetter sig paa retningen af udviklingen - se bare Linux
efter SGI, IBM og RedHat har sat sig paa udviklingen. Det goer dog at de har
brug for lidt flere af de smaa donationer og salg af CD'ere og T-shirts.
Hvis du (og andre) gerne vil koebe OpenBSD CD'en, men ikke selv vil bestille
over nettet kan jeg evt. godt bestille nogen hjem via mit firma. Det er dog
bedst hvis der er mange der vil koebe da man i saa fald kan faa maengde rabat.

M.v.h.
Sven Esbjerg