Re: HylaFax

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Oct 2000 - 18:10:35 CEST

Date: Sun, 22 Oct 2000 18:10:35 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: HylaFax

On Sun, Oct 22, 2000 at 05:38:15PM +0200, Michael Lyngbøl wrote:

> Vel i /usr/ports ?

Sjovt at dette netop skulle komme på banen. Jeg sidder netop og prøver at
installere vgetty får at kunne bruge mit modem som tlf-svarer. Desværre er det
ikke til at finde ud af om mgetty+sendfax (fra ports) er blevet patchet med
vgetty. Jeg har defor forsøget at hente kildekoden og oversætte den, foreløbig
uden held. Systemerne er FreeBSD 4.1.1 eller OpenBSD 2.7. Jeg vil helst have
det til at virke under OpenBSD, men det kan vise sig at være temmeligt svært
eftersom OpenBSD er lidt anderledes med hensyn til libs set i forhold til
FreeBSD.

Hvis der er nogen der ved om mgetty+sendfax indeholder vgetty og det virker må
de meget gerne skrive det.

M.v.h.
Sven Esbjerg