net(lorte)kort

From: ElkVixen (none@elkvixen--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Oct 2000 - 11:50:36 CEST

Date: Fri, 20 Oct 2000 02:50:36 -0700 (PDT)
From: ElkVixen <none@elkvixen--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: net(lorte)kort
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

davser.. Jeg har et dæjligt lille 3com 905B TX kort.
Og det virker udemærket, næsten. Hvis jeg fra en af
mine andre computere henter ned fra min FreeBSD
computer, som har 3com kortet i, henter jeg med de 3-4
Mb/s. Det er ok. Men, når jeg sender til maskinen
altså uploader til den, så kan jeg ikke sende med mere
end måske en 20 kb/s og den kommer helt ned til 6
kb/s. Det er ikke det store problem, når det er
netværket, men det er ikke så sjovt når den står og
router Internet og jeg måske skal have en størrer
upload på et eller andet tidspunkt, da den ikke vil
kunne klare at sende med mere end 20 kb/s.

Jeg har testet det netkort, som går ud mod Internettet
og den kan klare max af min inets upload. Det kan min
clients ikke.

Er der nogle, som har en IDE?

hilsen Kristian Hald

=====
Are you a "singleplayer", Being made fun of because you can not play multiplayer games.

easyfrag.dk because we play together.