Re: Tak for hjælpen.. her er lidt mere...

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Oct 2000 - 23:55:06 CEST

Date: Wed, 11 Oct 2000 23:55:06 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tak for hjælpen.. her er lidt mere...

On Wed, Oct 11, 2000 at 11:18:45PM +0200, Kenneth Karlsson wrote:
> Jeg har altid været glad for HP's "små" laserprintere, har selv en HP 6L, og
> der skulle vist ikke være problemer med disse under FBSD.

Nu vi er ved de små HP laserjets. Der er vel ikke en der ligger inde med et
patch til lpd-systemet således at man kan slippe for den latterlige:
/bsd: lpt0: offline
så vidt jeg kan finde ud er det noget med at den INIT der sendes til printeren
ikke når at blive besvaret af printeren inden for det givne tidsrum og derfor
tror systemet at printeren er offline. Hvis man selv sender en init via PCL
gennem sit printfilter skriver printeren dog gladeligt.

M.v.h.
Sven Esbjerg