FreeBSD 4.11 og Promise Fasttrack 66

From: Dennis Pedersen (none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Nov 2000 - 23:53:38 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD 4.11 og Promise Fasttrack 66
Date: Sun, 19 Nov 2000 23:53:38 +0100

Er der nogen der har formået at få en Fasttrack 66 ctrl til at virke i
FreeBSD? - jeg har siddet og bøvlet med det her i weekeden og det virker
ikke helt som det skal ...
Hvis jeg opretter et array på 2 diske så kan jeg fint se dem som et samlet
drev i Win2k - men hvis jeg så instalere bsd så kan ser den det som 2
selvstændige diske :(
Er der nogen der har en løsning på det problem? - jeg har prøvet at kigge på
deres hp og det nærmereste jeg kan komme en driver er en til Redhat 6 :(

/Dennis