Re: cvs-up servere?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Nov 2000 - 22:05:22 CET

Date: Sat, 18 Nov 2000 22:05:22 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: cvs-up servere?

On Sat, Nov 18, 2000 at 09:39:27PM +0100, Karl Krukow wrote:
> Jeg synes efterhånden at cvsup.dk.FreeBSD.org er ret belastet -
> en dag fik jeg endda et server busy afslag.

Det er en halv gammel afdanket P166, som har sit at lave - jeg overvejer
pt. at finde en anden maskine, som også gerne må have lidt mere disk
plads, da maskinen ikke kan have et fuldt ftp mirror pt.

> Har vi ikke andre danske cvsup servere at trække på?

Nope.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.