Re: [Free,Net]BSD CD'er hos `lunixpusher.dk'

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 17:53:45 CET

Date: Fri, 10 Nov 2000 17:53:45 +0100
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: [Free,Net]BSD CD'er hos `lunixpusher.dk'

On 10, Nov, 2000 at 04:46:14PM +0100, Kenneth Karlsson wrote:

> Jeg syntes hellere man skulle støtte udviklingen og købe dem fra Walnut
> Creek !
> Så dyrt er det jo heller ikke, og subscriber man, kommer den bare dumpende
> ind ad døren !

Ja, rigtigt. Men det er vist FreeBSD alene derfra, ikke?

Iteration #2:

Hvad med at saette Walnut Creek (=?freebsdmall.com) oeverst sammen med
http://www.openbsd.org/orders.html, og dernaest
http://www.linuxpusher.dk/freebsd.php og http://www.ntsoft.dk/
nederst?

Maaske links til steder hvor man kan hente ISO-images af BSD'erne ogsaa
var en god ide?
I den forbindelse burde der vist ogsaa vaere en lille note om at man
ikke kan hente officielle OpenBSD CD'er paa nettet, man er noedt til at
koebe dem fra ovenstaaende link, og at det er OpenBSD's vaesentligste
indtaegtskilde (vistnok).

Jeg ved ikke af at der er en ``officiel'' kilde til NetBSD CD'er.

Og hvad med BSDI?

Det var mine .02 euro

                               Morten

--