jeg søger feedback ang. FreeBSD spørgeskema

From: Niels Joergensen (none@nj.inf--cbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 18:22:35 CET

Date: Fri, 03 Nov 2000 18:22:35 +0100
From: "Niels Joergensen" <none@nj.inf--cbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: jeg søger feedback ang. FreeBSD  spørgeskema

Hej,

Mit navn er Niels Jørgensen. Som forsker på Handelshøjskolen i København
arbejder jeg på et projekt om open source software-udvikling. Jeg vil
meget gerne have kommentarer til dette _udkast_ til spørgeskema til
FreeBSD commit-erne:
http://gilraen.ima.cbs.dk/nielsj/freebsd/freebsd_survey.html.

Jeg vil søge FreeBSD core teams godkendelse og opbakning til at gå ud
med spørgeskemaet til hele committer-listen. Jeg har i øvrigt
interviewet Poul-Henning Kamp (uden at han på nogen måde kan drages til
ansvar for spørgeskemaet) - og vil altså gerne have feedback ang.
forståelighed, relevans etc. af spørgsmålene fra en eller flere
deltagere på denne liste.

På linken er der også en forklaring af målet med projektet.

Med venlig hilsen,
Niels Jørgensen.