Pccard - Hvordan?

From: vilmann@strangeparty.dk
Date: Thu 18 May 2000 - 23:18:51 CEST

Date: Thu, 18 May 2000 23:18:51 +0200 (CEST)
From: vilmann@strangeparty.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Pccard - Hvordan?

Jeg fik taget mig sammen til at prøve FreeBSD. Jeg fik en CD af Phil på
Linuxforum.

En bærbar med halvdødt tastatur må være perfekt som databaseserver. Den
har indbygget UPS:) Jeg går ud fra at PostgreSQL kan installeres nemt.

Men ak. Af mærkværdige årsager fik jeg ikke sat netkortet i den før
installationen.

Hvordan får jeg den nu til at indse at der er et pcmcia kort (3com 3c589D)
i den? Under boot, ser det ud som om den finder et par pccard-slots.

Jeg kunne selvfølgelig bare installere det hele igen, og så håbe at den
finder kortet selv. Men det er kedeligt!

Findes der en "Sådan får du PCMCIA under FreeBSD til at
virke" beskrivelse?
Det er ikke lige den slags man falder over i FAQ'en.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@sslug.dk - http://www.sslug.dk/