Re: FreeBSD og raid

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 May 2000 - 12:25:51 CEST

From: Søren Klintrup <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD og raid
Date: Wed, 10 May 2000 12:25:51 +0200

Ok .. jeg har ikke prøvet de nyere i non-compaq udstyr ...

Jeg bruger Compaqs egen Windows 2000 util til at konfigge med .. det
virker fint .. jeg skal dog lige til at finde en dos baseret Util, så
jeg kan få konfigged uden OS på maskinen .. ellers skal jeg have lagt en
disk i maskinen, installere OS, konfigge RAID, fjerne disk, installere
OS og så køre .. :/ - men det kan vel blive nødvendigt ... - har ikke
kigget på Compaq's hjemmeside endnu efter en util .. men jeg kan
ihvertfald ikke boote på deres smartstart CD'ere i en non-compaq maskine

/Søren