Re: FreeBSD og raid

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 May 2000 - 12:07:53 CEST

From: Søren Klintrup <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD og raid
Date: Wed, 10 May 2000 12:07:53 +0200

Jeg kører pt. en Compaq SMART2-LP RAID Controller i et non-compaq board ..

Det kører i et Tyan S1836DLUAN Board, og har sat den i det PCI Slot med en
RAID Port for enden .... Det er umiddelbart den eneste port det virker på,
men jeg har ikke prøvet specielt meget - Hvis i er int. kan jeg prøve at
sætte den ned i en af de andre PCI Slots igen.

Mvh
Søren Klintrup