FreeBSD og DNS..

From: mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 May 2000 - 17:14:11 CEST

Date: Tue, 9 May 2000 17:14:11 +0200
From: mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD og DNS..

Hej Liste..

Foerst mange tak for de gode svar jeg allerede har faaet her paa
listen.. Uvurderlig hjaelp..

Nu er jeg loebet ind i den foelgende situation:

Gammel AST laptop: 386 - 8M Ram - 98MB HD.

Den koerer nu FreeBSD v 3.4 minimum installation uden X!!

Nu ville jeg gerne have den til at vaere intern DNS server paa vores
lille interne netvaerk herhjemme paa kanon.net - Noget skal den jo lave!

Jeg har ikke rodet saa meget med DNS servere foer. Nogen der har nogen
gode hint's eller faldgrubber som de kan dele? Fx om hvilken software
der er den mest anvendelige etc - om der er noget mere hjaelp end
haandbogen etc..?

Paa forhaand tusind tak

Mads

"-= Member of *BSD/Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =- "