Re: Whiteboard Evening

From: Jon T. Erichsen (none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Mar 2000 - 13:40:07 CET

From: "Jon T. Erichsen" <none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Whiteboard Evening
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 6 Mar 2000 13:40:07 +0100 (CET)

Hej Kenneth,

Da vi nu er medlemmer af DKUUG kan vi laane lokaler
hos Symbion til vore foredrag. Vi skal dog huske
at vi med vores nye status skal annoncere
gennem DKUUG og implicit invitere de User Groups
osv., som ogsaa er medlemmer af DKUUG.

Dette er jo ikke noget problem som saadan, men
vi skal huske at formulere vores annonceringer
ordentligt, saa de andre grupper er klar over
hvad de kan forvente.

/Jon