Re: BSD hulen

From: Jon T. Erichsen (none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Mar 2000 - 11:43:37 CET

From: "Jon T. Erichsen" <none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD hulen
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 2 Mar 2000 11:43:37 +0100 (CET)

Hej Peter,

Som foelger ..

På BSD-standen fremvises en serie FreeBSD installationer i forskellige
konfigurationer. Der demonstreres både workstation og server-relaterede
opsætninger.

På standen forefindes maskiner så det vil være muligt for publikum at få
demonstreret installationsproceduren.

Der vil ligeledes være mulighed for at få besvaret BSD relaterede spørgsmål
med hovedvægt på server-side applikationer på FreeBSD og de
installationer BSD/Dk gruppen administrerer i det daglige.

Tak til Michael Hembo for redaktionel assistance.

/Jon.