Telnet virker ikke i NetBSD (til StofaNet).

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 Jul 2000 - 00:12:58 CEST

Date: Thu, 20 Jul 2000 00:12:58 +0200
Subject: Telnet virker ikke i NetBSD (til StofaNet).
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

 Jeg har lige installeret NetBSD-1.4.2 og kan ikke telnette til
Stofanet's logon server. Der ser ikke ud til at være nogen forbindelse
overhovedet.

ifconfig -a ser helt rigtig ud, og jeg kunne også installere over
nettet.

Alt virker OK i Linux, OpenBSD, Win98 ... men jeg havde det samme
problem med FreeBSD engang, men der gad jeg ikke rode med det.

Netkortet er et Realtek RTL-8029 PCI, standard hos Stofa ...

Jeg har checket alt igennem indtil flere gange, og kan ikke finde nogen
fejl i opsætningen, nogen forslag til hvad jeg kan kigge på?

Mvh.
        Morten

--
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided
 missiles and misguided men (Martin Luther King, Jr.)"