Re: HW testdb

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 15 Jan 2000 - 18:33:17 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: HW testdb
Date: Sat, 15 Jan 2000 18:33:17 +0100

Det har du nok ret i, jeg er heller ikke så god til at holde den opdateret,
det hænder at jeg sidder med en stak papirer (som i øjeblikket), som endnu
ikke er indtastet i db.

Jeg tænkte bare at nu det var kommet på bane, kunne det være at den kunne
bruges, om ikke andet som startgrundlag. Nu er jeg også ved at komme ind i
en stille periode (y2k bug blev der jo ikke meget af), og vi har fået ansat
en linuxmand, som jeg er ved at "konvertere", så muligvis der blev noget
mere tid til det fornøjelige ....

Kind Regards
Kenneth Karlsson
* CDS / CCS