Re: Freebsd uptime

From: Flemming Frøkjær (none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 19:33:11 CET

Date: Thu, 06 Jan 2000 10:33:11 -0800
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
From: Flemming Frøkjær <none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Freebsd uptime

Tja, Jeg mindes en lille maskine på nordjylands elforsyning, som havde en
oppetid på 100% fra 1969 til den blev udskiftet i 1995. Det er lidt mere en
9000 Dage
Den kørte jo godt nok ikke FreeBSD, eller linux.
Jeg hørte om den fordi den havde et silcon nødstrøms anlæg med serie nummer 1.

Jeg vil ikke tilføje min egen FreeBSD maskine. Den har godt nok været oppe
siden august, men min adsl linie blafre op og ned hele tiden.

\Flemming