Fwd: "[KONFERENCE] Program udkast" <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 13:44:59 CET

Date: Thu, 6 Jan 2000 13:44:59 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: "[KONFERENCE] Program udkast" <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>

        Any volunteers ? (bis)

-----Forwarded message from Hanne Munkholm <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>-----

From: Hanne Munkholm <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: [KONFERENCE] Program udkast
To: sslug-konference@sslug.dk
Date: Thu, 06 Jan 2000 00:03:34 +0100

Udkast til program for de 10 time slices
(http://LinuxForum.dk/program/)

Dette er et udkast - lavet ud fra hvad jeg har af
feedback fra evt. talere, og hvordan jeg tror vi kan få
et harmonisk program. Jeg har altså diktatorisk lavet
disse 2 forslag, og det er derfor nærmest jeres pligt
at mene noget andet :)

(x betyder at vi har en taler, ? betyder at det har vi
ikke, (x) betyder at jeg måske nok tror at en af dem
jeg har kan tale om det emne.)

1 Programmering i Linux [x]
2 make [x]
3 Shell programmering [?]
4 Gimp [x]
5 KDE2 [x]
6 Kom på Internet [(x)]
7 Kryptering, bruger (GnuPG) [?]
8 Kryptering, server [x]
9 Web og Db [(x)]
10 Server admin[?]

Eller måske skal vi have en ren programmeringslinie, og
stryge alt det med kryptering:

1 Programmering i Linux [x]
2 make [x]
3 Shell programmering [?]
4 Perl [x]
5 java [x]
6 Gimp [x]
7 KDE2 [x]
8 Kom på Internet [(x)]
9 Web og Db [(x)]
10 Midgård [?]

Kommentarer er velkomne. Kommentarer som "hvorfor er
mit ikke med, nu er jeg SUR!" er også velkomne. Men
kommentarer som "jeg kender en der kan tale om et af de
emner der er ? ved" er om muligt endnu mere velkomne.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Only wimps use tape backup: _real_ men just save their important stuff unencrypted and let NSA mirror it;)

-----End of forwarded message-----