Re: Freebsd uptime

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 11:40:52 CET

From: Søren Klintrup <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Freebsd uptime
Date: Thu, 6 Jan 2000 11:40:52 +0100

Hmmmm jeg har faktisk nu den windows maskine som har været oppe længest *G*

45 dage og 9 minutter so far ...

jeg skulle da nok kunne finde et par maskiner herinde som havde været oppe
længere :)

Nå men jeg har added min FreeBSD maskine ... adder nok lidt flere .. men de
fleste er igang med at blive opgraderet .. og så er det jo ikke så smart da
de alligevel skal bootes :)

/Søren