Fwd: "Shell programmeringsforedrag" <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 01:23:46 CET

Date: Thu, 6 Jan 2000 01:23:46 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: "Shell programmeringsforedrag" <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>

        Volunteers ? Let's show'em penguins! :-)

-----Forwarded message from Hanne Munkholm <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>-----

From: Hanne Munkholm <none@hanne--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Shell programmeringsforedrag
To: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 05 Jan 2000 21:40:58 +0100

Hej Phil.

Kender du en, der kan holde et godt foredrag om
shellprogrammering til LinuxForum?

Det skal være rettet mod /bin/sh, altså generelt
anvendelig shell programmering. Ikke bash eller zsh
eller andet fancy.

Vi tænker på at invitere Gøran Andersson fra Sverige,
tidligere formand for SSLUG, og nuværende formand for
Stockholms LUG.

Men hvis i BSD-drenge nu kendte en der var god? Gøran
ved en masse om bash, ved jeg, men det er ikke det jeg
vil have.

Foredraget skal enten holdes på dansk, svensk eller
engelsk.

Hvis du kender en, så sig helst til snart, da jeg håber
at vi kan få programmet færdigt i løbet af næste uge
eller deromkring.

Best, Hanne

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Then, after a second or so, nothing continued to happen

-----End of forwarded message-----