BSD/Dk ...

From: Jon T. Erichsen (none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 Feb 2000 - 12:22:04 CET

From: "Jon T. Erichsen" <none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: BSD/Dk ...
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 29 Feb 2000 12:22:04 +0100 (CET)

Hej,

Jeg tror at min sidste mail hvor jeg kom til at snakke
noget om BSD/Dk "core team members" muligvis nemt kunne
misforstaas som vaerende andet end en fjollet joke fra
min side.

Jeg taenkte derfor, ganske kort, at jeg ville rekapitulere
paa gruppens interne struktur, som jeg ihvertfald ser den.

Der er _ingen_ officielle "core team members",
og hver person afgoerer med sine egne handlinger
sin betydning for gruppen.

Der er heller ikke _nogen_ som goer noget for _nogen andre_.

Vi goer allesammen vores egen del for gruppen, eller
rettere sagt for *BSD.

Ioevrigt er dagens gode nyhed at der nu er over 70 addresser
paa bsd-dk listen, og da vores hjemmeside fortsat er meget
overfladisk, ville det da vaere rart hvis nogen frivillige
meldte sig.

/Jon.